Thursday 10 August 2017

Joesmoe Forex


100-300 Pips per dag Varje par Varje tidsram med 2 indikatorer. Mac D 11,12,11 kors 0 00 antingen Direction. Next vänta Tell Price Crosses S R. Finalt på 1m diagram kontrollera att priset är över för långt och under för kort 100 Sma. Om det är så tar handeln. Jag har en tradinguppsättning som fungerar i varje tidsram och på varje par ska jag inkludera en bild av de 2 indikatorerna som jag använder TRO s MP s Support och Resistance, Mac D 11,12,11, jag tillade en ytterligare indikator för enklare inträde 100 SMA Det här är inte på templete du måste lägga till det Det är väldigt enkelt, mycket lönsamt och du kommer märka att vi tenderar att göra saker mycket svårt Don t bli lurad att tro att du behöver längre än det här. Jag lade till ytterligare en indikator för enklare inträde 100 SMA Det här är inte på templete du behöver lägga till den. Med pengarhantering och veta när du ska avsluta kommer du att vinna mer affärer sedan Någon annan gång du någonsin har handlat. Välj demo först innan du går live. Question till er alla efter att ha tittat på thi S bild med bara de 2 indikatorerna vad ser du Det ska bli uppenbart direkt. Vi har 3 TSU s nu i denna tråd Se inlägg nedan. Trade set up 2 Mac D Reverse TSU-tråden 36. Trade set up 3 3 ADX TSU Thread 358.Jag har en tradinguppsättning som fungerar i varje tidsram och på varje par jag går med för att inkludera en bild av de 2 indikatorerna Att jag använder TRO s MP s Stöd och motstånd, Mac D, Det är väldigt enkelt, mycket lönsamt och du kommer märka att vi tenderar att göra sakerna mycket svåra. Var inte lurad på att du behöver längre än det här. Med pengarhantering och Att veta när du ska avsluta dig kommer att vinna mer affärer än någon annan gång du någonsin har handlat. Ta demo först innan du går live. Question till er alla efter att ha tittat på den här bilden med bara de 2 indikatorerna vad ser du Det ska bli uppenbart genast. thanks för delning kan du vänligen posta indikatorerna eller tpl. Jag lade upp indikatorerna på första inlägget. Pålägga dina resultat. Låt oss få lite mat på hur du gör med den här handeln. Vad är reglerna Tack. När Pris rör sig över stöd eller motstånd och Mac D passerar 0 00 och Går riktningen av priset du tar trade. xecret Tack för snabb svar Och kan du påpeka dina SL och TP regler. My personlig stopp förlust fungerar några sätt Beroende på vad som händer med trade. If dess 17:00 till 18:00 EST Jag brukar stänga hälften av min handel med 30 pips och rida resten berätta att jag kommer till motsatt riktning. Om det är hakigt så säljer jag vanligtvis hälften på 10 pips och sätter en stoppförlust på 10 pips. Min vinst är 30 pips eller motsatt Riktad uppsättning. Om det är mitt på dagen använder jag 30 pip tar vinst och 15 pip stopp förlust. Du kommer att få idén efter några dagar att titta på detta live. You kommer också att finna att det finns bättre tider att handla för bättre Vinster och du vann tanke på att hålla sig ur de dåliga handelstiderna. Det finns inga svåra och snabba regler för pengarhantering Lär dig att göra olika regler som du ser flödet av Forex Varje gång dag och säsong har sin tid och plats för olika Rules. I hoppas det var användbart. mzimms Kan du vänligen skriva ett exempel på var yo Du kom in och lämnade din handel tack. My personlig stopp förlust fungerar på några sätt Beroende på vad som händer med trade. If dess 5 pm-6pm EST jag vanligtvis stänga hälften min handel på 30 pips och rida resten berätta jag kommer mot motsatt riktning Set up. If dess urtagen så brukar jag sälja hälften på 10 pips och sätta en stoppförlust på 10 pips. Min vinst är 30 pips eller motsatt riktning. Om det är mitt på dagen använder jag 30 pip tar vinst och 15 pip Stoppa förlust. Du kommer att få idén efter några dagar att titta på den här live. You kommer också att upptäcka att det finns bättre tider att handla för bättre vinster och du vinner tanke om att hålla sig ur de dåliga handelstiderna. Det finns inget hårt och snabbt Regler för pengarhantering Lär dig att göra olika regler som du ser flödet av Forex Varje gång dag och säsong har sin tid och plats för olika regler. Jag hoppas det var användbart. Joesmoe Låt oss få lite mat på hur du gör med det här Handel sätta upp JS. Tack för ditt stöd Jag hoppas du kommer att stödja. joesmoe Min pe Rsonal stoppavbrott fungerar på några sätt Beroende på vad som händer med handeln. Om det är 5 pm-6 pm EST stänger jag vanligtvis halv min handel på 30 pips och rider resten säger att jag kommer till motsatt riktning. Om det är håligt då brukar jag brukar Sälja hälften med 10 pips och sätt en stoppförlust på 10 pips. Min vinst är 30 pips eller motsatt riktning. Om det är mitt på dagen använder jag 30 pip tar vinst och 15 pipstopp förlust. Du kommer att få idén efter Några dagar med att titta på det här live. You kommer också att upptäcka att det finns bättre tider att handla för bättre vinster och du vann t tankar att hålla sig ur de dåliga handelstiderna. Det finns inga svåra och snabba regler för pengarhantering. Lär dig att kompensera olika Regler som du ser flödet av Forex Varje gång dag och säsong har sin tid och plats för olika regler. Jag hoppas att detta var till hjälp. Jag ser att du också tog ett riskabelt drag på den näst högsta toppen och slutade på toppen Av toppen Jag antar att regeln för inmatning och utträde kan vara flexibel. KeDificil es vivir en RD. La prxi Jag är inte nöjd med att du föredrar dig, men du är välkommen till det här, men du är inte säker på att du kommer att göra det, men du kommer inte att få det för att du ska kunna göra det enklare. Recuerdan cuando gan Espaa o simplemente. El proyecto De Ley SOPA Stop Online Piracy Act, som presenterades av Cmara de Representantes del Gobierno, den 26 oktober 2011 av Lamar S Smith och de 12 parlamentsledamöterna, tanto-demokrater från republikanerna Es promovida por. Jp diciembre 26, 2011.KeDificil es vivir en RD. La är inte tillfredsställande, men det är inte så mycket som helst, men det är så mycket som möjligt, men det är inte bara så mycket som möjligt. Recuerdan cuando gan Espaa o simplemente. El proyecto de Ley SOPA Stopp Online Piracy Act, fue presentado en la cmara de representantes del gobierno estadounidense el pasado den 26 oktober 2011 por el republicano Lamar S Smith och un grupo de 12 parlamentariker, tanto demokrater från republikanos Es promovida por. Jp diciembre 26, 2011.

No comments:

Post a Comment